Subject: Vastuskiri: Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km 1,13-1,58 lõigule kergliiklustee ehitusprojekti projekteerimistingimused
From: "Tarmo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>, "info transpordiamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Hans Keskrand" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 14:17:32 +0200

Austatud Transpordiamet

Täname Teid seoses Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km 1,13-1,58 lõigule 
kergliiklustee ehitusprojekti koostamiseks saadetud eskiislahenduse eest. 
Soovime kinnistu omanikuna esitada oma seisukoha seoses kavandatava 
lahendusega.

Peame vajalikuks teatada, et ei saa hetkel nõustuda Transpordiameti esialgse 
lahendusega, kuivõrd see ei arvesta piisavalt kinnistul asuva ärihoone 
teenindusvajadustega. Eskiislahenduse kohaselt kaovad viis parkimiskohta, 
mis on kriitilise tähtsusega ärihoone toimimisele ja klientide ligipääsule. 
Parkimiskohtade kaotamine halvendab ärihoone funktsionaalsust ja vähendab 
kinnistu väärtust, samuti piirab see hoonele ligipääsetavust.

Sellest lähtuvalt oleme tellinud ettevõttelt T-Model OÜ omapoolse 
lahendusettepaneku eskiisi, mis tagaks vajalike parkimiskohtade säilimise ja 
arvestaks ühtlasi kergliiklustee rajamise vajadustega. Koostatud eskiis 
esitatakse Viimsi vallavalitsusele kui ka Transpordiametile, et saavutada 
mõlema osapoole vajadusi arvestav lahendus (manuses).

Poolsaaere Ärimaja OÜ on nõus kaasfinatseerima teemaale jäävate 
parklakohtadele ligipääsu katendite rajamist.

Juhul kui meie esitatud eskiislahendus ei vasta Teie nõuetele, siis oleme 
valmis kaaluma ka Teie poolt pakutavaid alternatiivseid lahendusi, mis 
aitaksid leida kompromissi viisil, mis ei kahjustaks kinnistu omaniku õigusi 
ega varasemaid investeeringuid.

Loodame Teie mõistvale suhtumisele ja konstruktiivsele koostööle sobiva 
lahenduse leidmiseks.

Lugupidamisega

Tarmo Küla

Poolsaare Ärimaja OÜ
Rohuneeme tee 35 kinnistu omanik
Telefon: +372 523 7563
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.viimsiarimaja.eu <http://www.viimsiarimaja.eu/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.